مزاياي شستن فرش در قاليشويي

۵۸ بازديد

 

اگرچهa3rm_4.jpg ممكن است فرش شما به تميزكاري منظمي كه ساير كفپوش ها مي طلبند نياز نداشته باشد، اما بايد هر سال تا 18 ماه يكبار به طور حرفه اي تميز شود، حتي اگر مرتباً جاروبرقي بكشيد كافي نيست. تميز كردن فرش حرفه اي باعث افزايش عمر فرش مي شود و به كيفيت بهتر هوا، كاهش آلرژي و بيماري كمك مي كند. اما آيا مي‌ توان اين كار را در خانه انجام داد؟ آيا با شستشوي فرش در خانه مي‌توان آن را به طور كامل تميز كرد؟

پاسخ ما به اين سوالات منفي است. براي آنكه فرشتان از هر نظر تميز شود شما به شستشوي فرش به صورت حرفه اي نياز داريد. پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر ساكن تهران هستيد و به دنبال بهترين قاليشويي در منطقه نياوران مي گرديد؛ قاليشويي كاردان را انتخاب كنيد. اما شستن فرش در خانه چه مشكلاتي دارد؟

اشتباهات تميز كردن فرش در منزل

سه اشتباه عمده كه در شستن فرش در منزل رخ مي‌دهد، عبارتند از:

ماندن شامپو روي فرش

اين اتفاق زماني رخ مي دهد كه يا از شامپو زيادي استفاده شود يا فرش به خوبي شسته نشده باشد. زماني كه فرشتان را در منزل مي شوييد، هر دوي اين اتفاقات عملاً اجتناب ناپذير هستند. اين بزرگترين دليلي است كه باعث مي شود حتي افراد سخت گير نيز گاهي اوقات از يك متخصص براي نظافت فرش استفاده كنند. باقي ماندن مواد شوينده در فرش آن را به يك آهنرباي خاك و آلودگي تبديل مي كند.

بيش از حد خيس شدن و نبود امكان براي خشك كردن مناسب آن

خيس شدن بيش از حد زماني اتفاق مي افتد كه مقدار زيادي آب روي فرش ريخته شده باشد. ماندن آب روي فرش و عدم خشك كردن مناسب آن، باعث تغيير رنگ در فرش مي شود. برخي از فرش ها در اثر خيس ماندن تغيير اندازه ميدهند و برخي ديگر دچار پوسيدگي مي شوند. خشك كردن فرش در خانه به دليل كمبود فضا بسيار دشوار است و احتمال ابتلا به مشكلات كپك زدگي بيشتر است.

عدم محافظت از فرش مرطوب در برابر پايه ي مبلمان

خطر ديگر تميز كردن فرش در خانه، لكه هايي است كه در اثر تماس پايه ي مبلمان با فرش هاي مرطوب ايجاد مي شود. در صورت تماس با سطح مرطوب، بسياري از مبلمان چوبي رنگ خود را به فرش پس ميدهند. در خانه هايي كه مبلمان داراي پايه ي فلزي هستند نيز احتمال زنگ زدگي وجود دارد.

افرادي كه فرششان را در منزل مي شويند به احتمال زياد با اين مشكلات روبرو مي شوند زيرا در هنگام تميز كردن، اغلب وسايل خانه را نمي توان از اتاق خارج كرد و نه تنها شستشو به طور كامل انجام نمي شود بلكه در خشك كردن آن نيز دچار مشكل مي شويد.

براي انجام هر كاري به محيط مخصوص براي انجام آن نياز است، پس بهتر است شستن فرش ها را هم به متخصصين بسپاريد تا در محيطي مخصوص به همين كار و با تجهيزات ويژه انجام شود. در قاليشويي كاردان در نياوران ما اين محيط را فراهم كرده ايم.

 

مزاياي شستن فرش در قاليشويي

قاليشويي كاردان به عنوان يكي از بهترين متخصصين قاليشويي در منطقه نياوران از روش هاي حرفه اي براي نظافت فرش استفاده مي كند. مزاياي شستن فرش در اين قاليشويي عبارتند از:

  • استفاده از تجهيزات مدرن و به روز كه نه تنها شستشوي عميق تري روي فرش انجام مي دهد، بلكه امكان آسيب به فرش را به طور كامل از بين مي برد.
  • پيش شويي فرش كه باعث حل شدن آلودگي ها و چربي ها قبل از شستشوي اصلي مي شود.
  • شستشوي اصلي با استفاده از شوينده هاي باكيفيت و مناسب با الياف فرش از ديگر ويژگي هاي بهترين قاليشويي در نياوران است. متخصصين فرش شويي مي دانند كه با توجه به ميزان آلودگي بايد از چه شوينده اي و به چه اندازه اي استفاده كرد.
  • شستشوي كامل فرش و عدم به جاي گذاشتن هر گونه ماده ي شوينده از ديگر ويژگي هاي متخصصين قاليشويي كاردان است. براي اين كار از دستگاهي با دو برس چرخنده استفاده مي شود.
  • متخصصين قاليشويي، كاملاً مي دانند كه براي هر لكه از چه شوينده اي و به چه ميزاني استفاده كنند كه نه تنها از شر لكه خلاص شويد بلكه به هيچ عنوان امكان آسيب به بافت فرش وجود نداشته باشد.

  • نظافت ضدميكروبي نيز از ديگر مزاياي شستشوي فرش در بهترين قاليشويي در نياوران است. شستشوي اصلي باعث از بين رفتن بيشتر آلودگي ها مي شود، اما از بين بردن همه ي آنها عملاً غيرممكن است. درمان ضد ميكروبي به كار گرفته شده در قاليشويي، باعث ايجاد يك محيط نامناسب براي توليد و انتشار اين ميكروب ها مي شود و به كنترل مشكلات بو، افزايش عمر مفيد فرش و تسكين قابل توجه بيماران مبتلا به آلرژي كمك مي كند.

كلام آخر

براي هر كاري متخصصي وجود دارد. گاهي افراد فكر مي كنند براي صرفه جويي در هزينه بهتر است خودشان دست به كار شوند اما به دليل نداشتن تخصص كافي، مشكلات بيشتري ايجاد مي كنند. با يك تماس ساده، مامورين قاليشويي به منزل شما آمده و فرش را تحويل مي گيرند و بعد از شستشو و از بين بردن آلودگي ها مجدداً آن را به منزل شما تحويل مي دهند.

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد

 

منابع:

https://www.homeadvisor.com/r/carpet-cleaning-mistakes-to-avoid/

https://www.theotherplacecork.com/challenges-associated-with-carpet-cleaning/

 

 

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني!

۵۶ بازديد

پنل پيامك براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يك عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد كه براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات كار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نكنيد يا به درستي استفاده نكنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت كنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامكي براي آزانس مسافرتي به عنوان يك ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامكيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با كمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن كه اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يك تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامك كنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نكنيد كه حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينك سايت يا شبكه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامكي:

شما به عنوان يك آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب كنيد كه محل سكونت آنها با محل آژانس شما در يك استان باشد، زيرا احتمال اينكه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار كم است! با اين تفاسير براي پيدا كردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامك

كمك بگيريد و با هزينه اندك مخاطب هدف خود را جذب كنيد.براي آشنايي كامل با ارسال پيامك به استان هاي مختلف اينجا كليك كنيد.

مزيت سامانه پيامكي براي مشتريان شما:

يكي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين است كه لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به كامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامك هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه كند. زماني كه مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت كنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين كار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد كرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامكي، فقط ارسال پيامك تبليغاتي و داشتن مشتري كافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يكي از بهترين كانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با كمك سامانه پيامكي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامكي علاوه بر تمام مزايايي كه براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي كاركنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع كنند.

ارسال پيام كوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي كه شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامك، مشتري را از جزئيات آن با خبر كنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودكار پيامك به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با كد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينك زير را كليك كنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است كه نشان دهيد همه چيز تحت كنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است كه زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامك و در واقع يادآوري كنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام كنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه كوير مصر، حركت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حركت در مكان حضور يابيد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامك:

پنل پيامك براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد كه در سفرهاي مشتريان، از شما يك همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مكان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل كنيد، البته كه بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نكنيد چون نتيجه عكس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حركت را به آنها يادآوري كنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي كوير مصر در پاييز به نحوي است كه حتي پوشيدن يك تيشرت براي شما كافي هست البته براي روز و در شب حتما به يك ژاكت نياز پيدا خواهيد كرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌كنند و به شب نشيني كنار آتش مي‌پردازند كه بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد كه هيچوقت فراموش نخواهيد كرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه كنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامكي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال كنيد و از نظرات آنها استفاده كنيد و از آنها بخواهيد كم و كاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي كه براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينكه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب كرديد از شما متشكريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با كليك بر روي لينك زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

پيامك تبريك مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامك تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه كنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شركت در اين تور ها تشويق كنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه تركيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشكر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در كسب و كار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده كنند و اگر از پيامك تبليغاتي استفاده نكنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام كوتاه در بستر اپليكيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و كيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهكارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامك روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامك مديانا كليك كنيد.

 

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

۵۵ بازديد

نكاتي كه هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آنها توجه كنيد چيست؟

9a9x_b8.jpg

امروزه تبليغات يكي از مهمترين و موثرترين روش هاي ارتقا برند و شغل است. تبليغات روش گوناگوني دارد.

در اين مقاله مي خواهيم روشي را بررسي كنيم كه شما به راحتي مي توانيد كسب و كار خود را رونق دهيد.

خريد پنل پيامكي يكي از روش هايي است كه مي تواند بازدهي خوبي داشته باشد و در عين حال بسيار كم هزينه است.

براي خريد پنل پيامكي شما بايد اطلاعات اوليه اي داشته باشيد، در اين مقاله به بررسي مواردي مي پردازيم كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

در زير نكاتي كه به شما براي خريد پنل پيامكي  خوب كمك مي كند را باهم مرور مي كنيم.

ظاهر ساده در تهيه پنل ارسال اس ام اس بسيار مهم است

يكي از نكاتي كه براي خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد داشتن محيط كاربري ساده است.

اين به اين معني نيست كه پنل ها بايد امكانات كمي داشته باشند، با وجود امكانات كامل نيز يك پنل پيامك ميتواند ظاهر و كاربري ساده  داشته باشد.

تجربه كاربري يا به اصطلاح user experience  از مهم ترين مسائلي هست كه بايد در نظر گرفته شود.

همه بايد بتوانند به راحتي با پنل ارسال پيامك خود كار كنند.

در نتيجه در هنگام خريد پنل پيامكي توجه به اين كه اين پنل چگونه كار مي كند بسيار مهم است.

انتخاب پنل اس ام اس با توجه به نياز شركت و اشخاص

شركت هايي كه خدماتي مثل ارسال پيامك را ارائه مي دهند، بايد گزينه هاي زيادي براي مشتريان خود فراهم كنند.

در اين صورت مشتريان قدرت انتخاب بيشتري دارند،اين امر باعث ميشود مشتري درهنگام خريد پنل پيامكي احساس رضايت بيشتري داشته باشد.

اگر مشتري قصد دارد تعداد پيامك كمتري ارسال كند، مسلما لزومي ندارد كه به خريد پنل پيامكي با امكانات زياد و هزينه بالاتري اقدام كند.

پشتيباني 24 ساعته از تمامي اپراتورهاي مخابراتي

اگر پنل پيامكي كه خريداري مي كنيد نتواند از همه اپراتورهاي مخابراتي موجود پشتيباني كند ممكن است شما تعداد زيادي از مخاطبان خود را از دست بدهيد.

با توجه به بازار رقابتي و امكانات مختلف اپراتورها در دسترس بودن تمام اپرتورها به صورت يك جا به عنوان يك مزيت مهم به شمار ميرود.

بنابراين خريد پنل پيامكي كه با همه  اپراتورهاي مخابراتي در تماس  باشد بسيار مهم است.

پشتيباني قوي در پاسخگويي به مشكلات كاربران

هر كالا يا خدمتي كه خريداري مي شود ممكن است بعد از مدتي دچار مشكل شود يا احتياج به راهنمايي در آن ايجاد شود.

پنل اس ام اس  هم از اين مساله مستثنا نيست، به خضوض در زمينه بررسي وضعيت ارسال ها پشتيباني مهم ترين نقش را ايفا ميكند.

براي خريد پنل پيامكي اين نكته بسيار ضروري است كه تيم پشتيبان آن بتواند تمامي مشكلات را  در كوتاه ترين زمان ممكن رفع كند.

شركت هاي معتبر براي پاسخ دهي به درخواست هاي مشتريان SLA مشخص دارند.

SLA يا Service Level Agreement به معني تعهد شركت در ارائه خدمات  به مشتريان ميباشد.

ارتباط با پشتيبانان پنل به صورت شبانه روز در تمام روزهاي هفته، يكي از موارد مهمي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي بايد به آن توجه كرد.

خريد پنل پيامكي با قابليت هدف گيري دقيق مخاطبان

قابليت تفكيك مخاطبان مختلف از جمله ويژگي هايي است كه در هنگام خريد پنل پيامكي  بايد به آن توجه كنيم.

به اين معني كه شايد شما قصد داشته باشيد فقط به شهر خاصي ارسال پيامك داشته باشيد.

يا مي خواهيد فقط به آموزشگاه ها پيامك ارسال كنيد. يك پنل پيامكي خوب بايد توانايي اين تفكيك را داشته باشد.

اگر ميخواهيد در مورد هدفمند انتخاب كردن مخاطبان بيشتر بدانيد كليك كنيد.

بررسي بخش همكاران و نمونه كارها در زمان خريد پنل پيامكي

با بررسي اين بخش شما مي توانيد رزومه اي از شركتي كه قصد خريد پنل پيامكي از آن را داريد داشته باشيد.

بررسي رزومه به شما كمك مي كند كه از توانايي هاي شركت مورد نظر باخبر شويد و خريد بهتري را تجربه كنيد.

در هنگام خريد پنل پيامكي حتما يك پيش نمايش(ِِDemo) از آن را مشاهده كنيد.

اين گزينه به اين معني است كه شما در زمان خريد پنل پيامكي بايد بازدهي آن را بررسي كنيد. آيا منوها و جزئيات مورد نظر شما را دارد يا خير؟

يك پنل پيامك براي شما ممكن است امكانات زيادي در منوهاي خود داشته باشد.

در صورتي كه نتوانيد با آن ها كار كنيد، نمي توانيد از خريد خود بازخورد خوبي بگيريد.

پس قبل از خريد اين پنل حتما پيش نمايش آن را مشاهده كنيد و بعد به خريد پنل  اقدام كنيد.

مودم GSM بهتر است يا خريد پنل پيامكي؟

زماني كه مي خواهيد بين خريد سامانه ارسال پيامك و خريد مودم  GSM تصميم بگيريد بايد به اين نكات توجه ويژه اي داشته باشيد:

اين نكته را مد نظر خود قرار دهيد كه، مودم قطعه اي سخت افزاري هست كه بدون نرم افزار مربوط به خود كار نمي كند.

شما براي راه اندازي آن بايد سيم كارت  خريداري نموده و داخل مودم قرار دهيد، فقط به اين شكل مي توانيد متني كه مورد نظر شماست را ارسال كنيد.

با خريد پنل پيامكي، يك پنل سيار با سرعت و كاربرد بالا در خدمت شماست كه مي توانيد از هر جايي كه هستيد پيامك خود را ارسال كنيد.

اما اگر بخواهيد اين كار را با مودم انجام دهيد علاوه بر اينكه سرعت ارسال بسيار پايين است، شما در هر جايي اين امكان را نداريد كه متن خود را ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامك شما ميتوانيد به راحتي از بانك شماره موبايل براي ارسال هاي هدفمند خود استفاده كنيد.

در متن بالا درباره استفاده راحت و آسان صحبت كرديم، ارسال پيامك با استفاده از مودم هاي سخت افزاري بسياردشوار  است.

اين موارد نكاتي است كه بايد در هنگام خريد پنل اس ام اس به آن دقت كنيد.

 

عسل چت

۴۹ بازديد

چت روم

گپ سرا يا چت روم به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود كه افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌كنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يكي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود كه توسط شركت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل كرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

j685092_.jpg

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد

چت روم فارسي .

اصطلاح "اتاق چت" يا چت روم فارسي، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح  ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم و دوست عزيزم كه الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشكر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم كرد و مطالبي چكيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده كامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند در دوره اي كه كشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبكه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

 

عسل چت

عسل چت يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد . 

 

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان

۵۶ بازديد

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه چه گردويي ميتواند براي كاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه كرد و هرگز نبايد نسبت به كاشت نهال گردو عجله كرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نكته اي كه قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است كه بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بكاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينكه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريكايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در كشور امريكا توليد شده است كه از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يكي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است كه از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يكي از نژاد هاي ديرگل مي باشد كه كاشت آن در مناطق سردسير عملكرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد كه مي توانيد در زمان كاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي كه كاشته مي شود يك درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي كيفيت باروري باغ شما را تضمين مي كند،لازم به ذكر است كه براي اين رقم معمولا نژاد فرانكت مناسب است. يكي از نكاتي كه حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشكي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يكديگر فرق مي كند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه كسب كنند سپس اقدام به خريد كنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 كيلو در سال ميتواند هر يك درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در كشور فرانسه توليد و كاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست كاغذي مي باشد كه به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و كيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور كه اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل كاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست كه اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملكرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به كرم سيب و بيماري بلايت كه از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد كه بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و كيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور كه اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد كه به دليل كيفيت بسيار خوبي كه دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يكي از دلايلي كه باغداران نسبت به كاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست كاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يكي از انواع نهال گردويي مي باشد كه به صورت فله اي رشد مي كند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريكا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر كشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد كه هر كدام عملكرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي كنند كه افراد مي توانند براي كاشت انتخاب كنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب كرد،مانند تحمل و سازگاري با كم آبي و خشكي يا پر آبي و مناطق مرطوب،كه  توجه به چنين نكاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يكي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است كه هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها كوچكتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملكرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه كوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي كامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب كشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .