ترمووود در دكوراسيون داخلي

۳۹ بازديد

ترمووود در دكوراسيون داخلي 

ويژگي‌هاي ترمووود چيست؟

اين متريال رطوبت بسيار كمتري را نسبت به چوب معمولي دارد. در اين روش از هيچ ماده‌ي شيميايي استفاده نمي‌شود و طريقه توليد آن كاملاً طبيعي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا كاملاً سازگار با محيط زيست بوده و براي انسان هيچ ضرري نداشته باشد. استفاده از متريال‌هاي پلاستيكي و شيميايي قطعاً سازگار با محيط‌زيست و بدن انسان نيست. برخي از بيماري‌هاي موجود به دليل همين ناسازگاري بين متريال و انسان‌ها مي‌باشد. استفاده از ترموود مي‌تواند طبيعي بودن محيط خانه را به ارمغان آورد. 

چوب ترمووود داراي رطوبت بسيار پايين‌تري از چوب معمولي است و رطوبت آن حدود ?? درصد كمتر از چوب معمولي مي‌باشد. همين موضوع سبب مي‌شود تا هجوم حشرات و لانه سازي آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنين در ترمو ووود امكان كپك زدن نيز وجود ندارد. مقاومت بالاي آن در برابر پوسيدگي و كپك زدن سبب شده است تا نقش چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان بسيار كاربردي باشد. اين متريال در برابر گرما و سرما نيز بسيار مقاوم مي‌باشد. همين مقاومت سبب استفاده از آن در جاهاي مختلف ساختمان شده است.

مي دانيم كه اغلب فلزات رساناي گرما هستند و به راحتي هواي گرم و سرد را به داخل ساختمان انتقال مي‌دهند در صورتي كه از چوب ترموود در نماي خارجي و يا موارد داخلي استفاده شود، گرما و سرما به ميزان كمتري به داخل محيط انتقال داده خواهد شد. اغلب افراد در فصول سرد و گرم سال دغدغه‌هاي زيادي براي متعادل سازي دماي خانه را دارند. با استفاده از ترمووود مي‌توانيد دماي محيط را متعادل‌تر سازيد.

طول عمر اين متريال نسبت به طول عمر ساير مواد بيشتر و بهتر است. شما مي‌توانيد از اين چوب به مدت طولاني استفاده كنيد و هزينه‌هاي اضافي براي تغيير متريال انجام ندهيد. اين متريال سبك بوده و وزن زيادي ندارد. همچنين ويژگي سازگاري آن با محيط زيست و قابل بازيافت بودن سبب شده است تا بعد از گذشتن چند سال محيط زيست توانايي بازيافت اين متريال را داشته باشد. 

ترموود در دكوراسيون داخلي

ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از ترمووود در دكوراسيون داخلي (اتاق پذيرايي)

يكي از فضاهايي كه در آن مي‌توان از ترمووود استفاده كرد اتاق پذيرايي است. ايده‌هاي مختلف و گوناگوني براي استفاده چوب ترمووود در دكوراسيون داخلي ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال در برخي از دكوراسيون‌ها از ترمو وود براي دكور كردن قسمتي از سقف استفاده مي‌شود. وجود چوب در قسمتي از سقف پذيرايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و منحصر به فردي را در فضا ايجاد نمايد. استفاده از اين متريال در اتاق پذيرايي باعث مي‌شود تا حس طبيعي و طبيعت در فضا افزايش يابد.

ايده‌ي ديگري كه مي‌توان از ترموود در آن استفاده كرد، ديوار مي‌باشد. يعني شما مي‌توانيد يكي از ديوارها را به طور كلي با اين چوب پوشش دهيد. اين ديوار مي‌تواند ديوار پشتي مبلمان و يا تلويزيون باشد. سقف و ديوار اتاق پذيرايي از جمله موارد بسيار كاربردي در استفاده از اين متريال مي‌باشد.

كفپوش يكي ديگر از استفاده‌هاي ترموود در دكوراسيون داخلي

استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش ايده‌اي عالي است كه مي‌توان از آن استفاده زيادي در دكوراسيون داخلي كرد. پوشش كف ساختمان از دغدغه‌هاي بسياري از افراد مي‌باشد. سراميك و يا پاركت داراي معايبي هستند كه نمي‌توان به راحتي از آن‌ها استفاده نمود، لذا سازگاري كامل و مناسبي با بدن انسان ندارند. سراميك در فصل‌هاي سرد سال بسيار نامناسب بوده و سبب كاهش دماي ساختمان مي‌شود. همچنين باعث ايجاد مشكلات جسمي در بدن افراد مي‌گردد. در اين نوع ساختمان‌ها حتماً بايد از كفش و پاپوش در خانه استفاده كرد. 

پاركت نيز داراي معايب ديگري است. مقاومت پاركت به طور قابل قبولي نيست و سازگاري كاملي با بدن انسان ندارد. استفاده از چوب ترمو به عنوان كفپوش مي‌تواند سلامتي و زيبايي را به ارمغان آورد. در صورت استفاده از اين كفپوش دماي كف ساختمان هميشه متعادل بوده و مي‌توان به راحتي و بدون استفاده از كفش روي آن راه رفت. چوب سازگاري كامل با بدن انسان دارد و كمتر موجب ناراحتي‌هاي جسمي مي‌گردد.

بالكن از جمله موارد استفاده چوب ترمو در دكوراسيون داخلي

 بالكن، تراس و روف گاردن نيز از جمله موارد دكوراسيون داخلي هستند كه ترمووود در آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فضاي تراس مي‌تواند مانند محيطي باشد كه هر روز در آن اعضاي خانواده اقدام به استراحت و يا تفريح مي‌كنند. با استفاده از ترمووود در طراحي تراس و روف گاردن مي‌توانيد اوقات خوش و بهتري را بگذرانيد. مي‌توانيد آفتاب گيري و حمام آفتاب را در بالكن خود تجربه نماييد. به دليل سازگاري ترمووود با بدن افراد به راحتي مي‌توانيد بر روي آن نشسته و يا دراز بكشيد. در صورتي كه از بالكن به عنوان محل بازي كودكان استفاده مي‌نماييد، بدون هيچ نگراني مي‌توانيد آن‌ها را مشغول بازي ببينيد. البته بهتر است محافظ‌هاي لازم در اين مكان وجود داشته باشد.

 

انواع آجيل خوري كنار سالني برنزي

۳۴ بازديد

انواع آجيل خوري كنار سالني برنزي

آجيل خوري كنار سالني برنز ظرفي است كه براي ذخيره و سرو آجيل به مقدار زياد در سالن پذيرايي استفاده مي شود. جنس بدنه اين آجيل خوري كنار سالني از آلياژ برنز است. در داخل اين آجيل خوري يك كاسه چيني با كيفيت بالا قرار دارد كه زيبايي منحصر به فردي به آجيل خوري كنار سالني برنزي مي بخشد. امروزه استفاده از آجيل به اشكال مختلف در اكثر خانه هاي ايراني رايج است. آجيل بخشي از ظروف پذيرايي است و همه دوست دارند از مهمانان خود به بهترين شكل ممكن پذيرايي كنند. آجيل نيز در انواع مراسم محبوب مي باشد و هميشه نقش مهمي در تزئين پذيرايي دارد. آجيل خوري را مي توان در مواد مختلفي مانند چوب ، سراميك ، شيشه ، كريستال ، مس و برنز يافت. هر يك از اين جنس هاي مختلف سليقه هاي خاص خود را مي طلبد. از نظر اندازه ، آجيل خوري را مي توان در مدل هاي كوچك و بزرگ تهيه كرد.

 

c1_h5f0.jpg

 

مدل هاي كوچك براي پذيرايي هاي كوچك و صميمي هستند و مدل هاي بزرگتر مي توانند براي مهماني هاي خاص استفاده شوند. بزرگترين مدلهاي خوردن آجيل را مي توان آجيل خوري كنار سالني برنزي ناميد. حركت دادن آجيل برنزي در سالن سخت مي باشد و به راحتي قابل جابجايي نيست ، اما به خودي خود مي تواند زيبايي و تجمل خاصي به دكوراسيون منزل شما ببخشد. مهمانان همچنين مي توانند از آجيل و محتويات اين آجيل خوري كنار سالني برنزي زيبا در كنار سالن پذيرايي قرار داده و مهمانان به صورت سلف سرويس از خود پذيرايي نمايند. وقتي از آجيل برنزي براي سالن استفاده نمي كنيد ، مي تواند به عنوان يك دكوراسيون زيبا در بخشي از دكوراسيون خانه شما بدرخشد.

آجيل خوري هاي كنار سالني برنزي در طرح هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند. فروشگاه برنز نوين عرضه كننده محبوب ترين و با كيفيت ترين آجيل خوري هاي كنار سالني برنزي مي باشد. فروشگاه برنز نوين هميشه چندين مدل از بهترين مدل هاي آجيل خوري برنزي كنار سالني را موجود دارد. يكي از محبوب ترين مدل ها براي خوردن آجيل در كنار سالن برنز ، طرح فرشته است. اين مدل يكي از قديمي ترين و محبوب ترين نمونه هاي آجيل خوري كنار سالني برنزي است. مدل ديگري در آجيل خوري كنار سالني برنزي طرح سيمرغ مي باشد. اين نمونه يكي از سنگين ترين نمونه هاي آجيل خوري كنار سالني برنزي است و در بين طرفداران از محبوبيت خاصي برخوردار است.

يكي از بهترين و زيباترين مدل ها براي آجيل خوري كنار سالني برنزي، طراحي پايه سنگي است. در اين طرح از سنگ گرانيت سياه در پايه كنار سالني برنزي استفاده شده است و اين تركيب زيبايي خاصي به محصول بخشيده است. يكي از سبك ترين نمونه هاي آجيل خوري كنار سالني برنزي مدل كالسكه است. اين مدل از يك طرح ساده و سبك استفاده مي كند ، اما مانند ساير نمونه ها ، ظرافت و زيبايي خاص خود را دارد.

سايت ها و مكان هاي زيادي براي عرضه محصولات برنزي مانند آجيل خوري كنار سالني برنزي وجود دارد. اما پيدا كردن يك مكان معتبر و مطمئن براي خريد ممكن است كمي دشوار باشد. زيرا همواره خريداران محصولات برنزي ترس و دلهره خريد محصولات غير اصل را دارند و مي خواهند بابت هزينه اي كه مي كنند، جنس اصل و با كيفيتي را دريافت نمايند. براي حل اين مشكل سعي كنيد از جاهاي معتبر، با سابقه درخشان و حتي الامكان با ضمانت نامه كتبي محصولات برنزي را تهيه نماييد.

سايت هاي معتبري همچون ديجي كالا و فروشگاه برنز نوين اين گونه محصولات برنزي را عرضه مي نمايند. فروشگاه برنز نوين همواره با ديجي كالا در اين حوزه همكاري مي نمايد. از جمله ويژگي هاي مهم فروشگاه برنز نوين را مي توان ضمانت اصالت كالا، ارسال فوري به سراسر كشور، بالاترين كيفيت، قيمت مناسب، ضمانت سلامت ارسال و ارسال رايگان به استان تهران و كرج و پرداخت درب منزل را نام برد. فروشگاه برنز نوين داراي شعبه حضوري در استان تهران مي باشد و براي افرادي كه به خريد حضوري علاقه دارند،گزينه مناسبي مي باشد. شما براي صرفه جويي در زمان، هزينه و سهولت در رفت و  آمد مي توانيد به صورت اينترنتي نسبت به تهيه محصولات خود اقدام نماييد. براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين مي توانيد همين الان با شماره 09026210810 تماس حاصل فرماييد. همچنين براي ديدن ساير محصولات برنزي و برنجي مي توانيد به سايت فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

 

 

خواص فوق العاده ويتامين سي براي جواني پوست و مو

۳۳ بازديد

خواص فوق العاده ويتامين سي براي جواني پوست و مو

 

ويتامين c يكي از مهم‌ترين ويتامين ها براي بدن موثر است. اين ويتامين مهم معمولاً از طريق خوراكي هايي مثل ميوه هاي حاوي ويتامين c به بدن ما مي رسد. ويتاميني كه بدن را در برابر بسياري از بيماري‌ها ايمن مي‌كند. يكي از خواص بسيار جالب ويتامين سي از بين بردن خستگي است. اگر تجربه نوشيدن يك ليوان آب پرتقال پس از پايان يك روز كاري سخت را داشته باشيد حتما متوجه شده ايد كه اين ويتامين چقدر سريع باعث شادابي شما و رفع خستگي مي‌شود. يكي از خواص بسيار جالب اين ويتامين مهم تقويت پوست و مو و از بين بردن خستگي آن است. روزها اصطلاح خستگي پوست زياد شنيده مي شود. براي خيلي‌ها عجيب است كه چطور پست ما خسته مي شود. حتما متوجه شده ايد كه در روزهايي كه بسيار كار مي كنيد و مشغله زيادي داريد در پايان روز پوستتان كمي كدر و خسته به نظر مي‌رسد. همچنين در آغاز روز و در زماني كه از خواب بيدار مي شويد و شفافيت پوست بسيار بيشتر از پايان روز است. اصطلاح خستگي پوست بسيار درست و علمي باشد. شايد جالب باشد كه بدانيد ويتامين‌سي حتي قادر است خستگي پوست را هم از بين ببرد. براي رفع خستگي پوست به كمك ويتامين مهم نوع سي مي توانيد ميوه ها و خوراكي هاي حاوي اين ميوه را مصرف كنيد. آب پرتقال يكي از بهترين نوشيدني هاي مقوي و پر از ويتامين سي است. استفاده از لوسيون ها و كرم هاي غني شده با اين ويتامين هم مي تواند خستگي پوست را به صورت آني از بين ببرد. يكي از بهترين كرم هاي غني شده با اين ويتامين كرم ويتامين سي الارو است. محصولي كه توسط يك شركت ايتاليايي كه در زمينه توليد محصولات درماني مراقبت از پوست و مو فعاليت مي‌كند توليد شده است. در ادامه با برخي از خواص مهم ويتامين سي براي پوست آشنا مي شويم.

يكي از خواص مهم ويتامين سي براي پوست از بين بردن تيرگي و كدري هاي پوست است. اگر پوست شما در اثر افزايش سن و يا هر دليل ديگري تيره شده است استفاده از كرم ها و محصولات مراقبت از پوست ويتامين سي غني شده اند براي شما توصيه مي شود. محصولات براي مراقبت بيشتر از پوست خود و براي از بين بردن تيرگي پوست استفاده كنيد. كرم هاي غني شده با ويتامين سي را مي توانيد هر شب قبل از خواب به صورت خود بزنيد. پس از مدتي استفاده متوجه مي شود كه به تدريج پوست شما روشن تر مي شود و اين تيرگي ها محوتر و كمرنگ تر مي شوند.

اگر به صورت مرتب از محصولات غني شده با ويتامين c براي پوست خود استفاده كنيد هميشه پوستي شاداب و جوان خواهيد داشت. البته كه منظور از روشن تر شدن پوست اين نيست كه درجه رنگي پوست شما كمتر مي شود. بلكه منظور اين است كه پوست شفاف تر و بازتر مي شود.

ويتامين c باعث مي‌شود كه توليد كلاژن در پوست بيشتر شود. كلاژن يكي از اصلي‌ترين موادي است كه پوست شما نياز دارد. اگر توليد كلاژن در پوست كمتر شود و يا متوقف شود روند پيري پوست شما شروع مي شود. يكي از اصلي‌ ترين مشكلات پوستي كه ايجاد خطوط و چين و چروك هاي آن است در نتيجه كاهش توليد كلاژن در پوست اتفاق مي‌ افتد. با افزايش سن ميزان توليد كلاژن در پوست به تدريج كاهش پيدا ميكند. به همين خاطر است كه با افزايش سن پوست شما ممكن است دچار چين و چروك و افتادگي شود. با استفاده از مكمل هاي ويتامين سي مثل كرم ها و لوسيون ها براي پوست صورت خود مي توانيد روند پيري پوست خود را بسيار كاهش دهيم. به سادگي و با اين مراقبت ساده پوست شما هميشه جوان و محكم مي ماند. افزايش توليد كلاژن همچنين باعث بازسازي پوست شده و باعث مي شود كه اگر پوست شما مشكلي مانند سوختگي و زخم دارد زودتر بتواند خودش را ترميم كند.

از ديگر مشكلات پوستي كه در برخي افراد به وجود مي آيد لكه هاي كوچك و بزرگ بر روي صورت است. اين لكه ها ممكن است رنگ هاي صورتي تا قهوه اي داشته باشند. يكي از اصلي ترين راه هاي از بين بردن لكه هاي پوستي استفاده از مكمل هاي ويتامين سي براي پوست. با استفاده از اين مكمل ها به تدريج اين لكه ها از بين ميروند. بديهي است كه سرعت از بين رفتن لكه ها به قدمت آن ها و شدت آن بستگي دارد. به منظور پيشگيري و درمان اين لكه ها مي توانيد مكمل ها و كرم هاي داراي ويتامين سي را هر شب قبل از خواب به پوست خود بزنيد. به اين صورت ويتامين c به طور مستقيم وارد پوست شما شده و به سلول‌ هاي پوستي تزريق ميشود.

همچنين استفاده از لوسيون هاي بدن داراي ويتامين سي براي پوست بدن علاوه بر نرمي و لطافت پوست باعث مراقبت از آن و كاهش روند پيري پوست مي شود. پوست بدن هم مانند صورت به مراقبت نياز دارند. لوسيون هاي غني شده با ويتامين سي از پوست بدن شما به خوبي مراقبت مي كنند. البته كه اين لوسيون ها را با توجه به نوع پوست خود بايد انتخاب كنيد.

يكي ديگر از راه هاي مراقبت از پوست به كمك ويتامين مهم نوع سي استفاده از ماسك هاي صورت غني شده با اين ويتامين است. به اين منظور مي توانيد هم از ماسك هاي دست ساز سنتي و هم از ماسك هاي آماده موجود در بازار استفاده كنيد. اين ماسك ها ممكن است به صورت ورقه اي و يا كرم مي باشند. استفاده از اين محصولات به صورت چند بار در برنامه هفتگي به مراقبت از پوست شما كمك مي كند.

در آخر يادآوري مي كنيم كه اصلي ترين راه تامين ويتامين سي براي بدن حتي براي پوست و مو استفاده از ميوه ها و خوراكي هاي داراي ويتامين است. اما گاه آن استفاده از مكمل ها كرمهاي داراي اين ويتامين براي پوست مي‌تواند آن را به صورت مستقيم وارد سلول هاي پوستي كند و روند پيري پوست را بسيار كاهش دهد. براي مراقبت از پوست و موي خود هم بايد از خوراكي هاي غني شده با اين ويتامين ث مثل ميوه هايي مثل گريپ فروت استفاده كنيد و هم استفاده از كرمهاي اين ويتامين را در برنامه روزانه و هفتگي خود قرار دهيد.